הדרכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז

הדרכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז (ADHD) – להקשיב, להתמודד, להצליח
 כל שבוע קוראים לך לבית הספר לספר לך שהוא לא מקשיב / לא מכין שיעורים / שוכח להביא ספרים ו/או מפריע בשיעור?

אי אפשר לצאת איתו לטייל / לשבת במסעדה / ללכת לחברים –  השבתות שלכם זה סיוט ונמאס לך שכל המשפחה סובלת?

קשה לך לראות כמה קשה לו אבל גם לך אין תמיד את הסבלנות והיכולת להבין, להכיל ולקבל?

 לגדל ילדים בעלי ADHD זה לא פיקניק…. ההורים, ולמעשה כל המשפחה, חווים על בסיס יום יומי מצבים מורכבים וטעונים היוצרים פעמים רבות אווירה קשה ומתוחה לצד הרבה מאוד תסכול, כעס, חוסר אונים ואפילו ייאוש. גם המערכת החינוכית מצידה לא תמיד מסייעת ולעיתים רק מגבירה את הלחץ הן על הילד והן על ההורים שמצידם כל הזמן מחפשים פתרונות חדשים בתקווה שהפעם זה יעזור והדברים יעשו יותר קלים ונעימים –  לילד, להם ולמשפחה כולה.

 כאמא לילד עם הפרעת קשב וריכוז בעצמי חשוב לי לומר לכם – אל תרימו ידיים כי יש דרך להקל עליכם. בתהליך קצר וממוקד של אימון והדרכת הורים לילדים עם ADHD אתן לכם כלים ממשיים להתמודדות טובה יותר עם המצבים היחודיים המהווים חלק מחייכם. באימון ניתן מענה לקשיים הרגשיים אותם אתם פוגשים: תחושת הכשלון של הילד, סף התסכול הנמוך, האימפולסיביות לצד הקשיים שלכם כהורים – הכעסים, האכזבות, הדאגות והספקות.

בנוסף, אתן לכם שיטות וטכניקות פרקטיות לשיפור היכולות של ילדיכם בתחומים כמו ניהול זמן וארגון ותכנון וכן הכוונה מעשית כיצד לרתום את ילדיכם למשימות מאתגרות כמו הכנת שיעורי בית, לימוד למבחנים, עזרה בבית והתארגנות לקראת יציאה.

לאחר כ-10 מפגשים תהיו יותר שלמים ובטוחים בהורות שלכם ומהמקום הזה –  תוכלו לקבל יותר בקלות את הילד שלכם על חולשותיו וחוזקותיו, תשפרו את האווירה המשפחתית ותדעו איך לגייס את הסביבה שלכם לעזרתכם.

גם אני עברתי בעצמי את הקשיים שאתם חווים, וכיום, כמאמנת מקצועית בעלת ניסיון רב עם הורים כמוני / כמוכם אני מבטיחה לכם שהדברים יכולים להשתנות עבורכם בצורה מאוד משמעותית בתוך חודשים ספורים. אני אהיה שם עבורכם לכל אורך התהליך ואתמוך בכם בכל מקום בו תזדקקו לי ובסוף התהליך תרגישו בעצמכם איך האקלים המשפחתי נהיה יותר נעים, רגוע ואפילו … שמח!

לתיאום פגישה מוזמנים להתקשר
יעל שגיא – אריאן